Hoe ik werk

Mooie, en originele ontwerpen, met een fijne begeleiding van start tot finish.

Om tot een goed merk te komen, vind ik het belangrijk jou en je bedrijf goed te leren kennen. Ik start dus met een uitgebreide kennismaking en ik zal allerlei vragen op je afvuren. Al deze informatie vormt voor mij een basis om mee te gaan werken.

Een goede relatie met een ondernemer opbouwen vind ik cruciaal, dit zorgt ervoor dat we samen opgaan en dat het merk heel goed bij jou en je bedrijf gaat passen. Ik zal je dus ook altijd meenemen in mijn denkproces, omdat ik geloof dat we dan sneller tot een mooi en krachtig resultaat kunnen komen.

Mijn ervaring is dat dit er voor zorgt dat je merk zal staan als een huis. En dat jij met een gerust hart jaren vooruit kan met een prachtig en sterk merk.

Top kwaliteit

Ik lever werk af van hoge kwaliteit. Want ik vind het belangrijk dat jij zelf verder kan met wat we hebben gemaakt. Daarom lever ik mijn werk duidelijk en goed aan in een pakket met alle bestanden die je nodig hebt.

Geen zorgen. Ik regel het.

Altijd origineel

Omdat we samen brainstormen en ik het belangrijk vind om goed te kijken naar de kern van het bedrijf én van jou als ondernemer, komen we altijd tot een unieke oplossing. Een creatief, uniek en krachtig merk.

Daar geloof ik in.

Stappen

Voor het maken van een volledige nieuwe identiteit doorlopen we verschillende stappen. Deze stappen zijn natuurlijk per project verschillend en aanpasbaar.

We gaan elkaar spreken over je bedrijf en je ambities. Dus hou ik een diepte interview waarbij jij aan het woord bent en ik vooral veel vragen stel. Vervolgens doen we een externe analyse van je merk.

Deze informatie voeg ik samen in een merkstrategie document. Onmisbaar als basis voor je merk in de toekomst. Het omschrijft o.a. waarom jouw merk zich onderscheidt in de markt, waar het voor staat, wat je kernwaarden zijn en hoe je jouw merk precies omschrijft. 

Die sterke basis van je merk geeft vervolgens de juiste informatie om een passende visuele identiteit vorm te gaan geven.

We starten met het maken van een brand moodboard.

Deze vertalen we vervolgens naar een logo, lettertype, kleurenpalet en fotografie stijl, bijvoorbeeld.

Zoek je naar een naam voor je bedrijf of een product(portfolio)?

Ik heb veel ervaring met het begeleiden van naamgeving trajecten voor nationale en internationale klanten.

We creëren een selectie aan namen die passen bij het merk én die daarnaast volledig uniek zijn. Dit geeft zekerheid dat de gek0zen naam te registreren is in de betreffende warenklassen.

Van A-Z ontwerpen we je nieuwe website, in lijn met de branding die we hebben ontwikkeld. Daardoor is hij uniek en helemaal toegepast op jouw bedrijf.

Ik werk samen met een websitebouwer die de site exact zo kan bouwen als ik deze heb vormgegeven.

Zo maken we de combinatie tussen vormgeving en techniek, waardoor je site zowel mooi als functioneel (én vindbaar) is.


Wil je kennismaken en meer weten over mijn werkwijze?

 Leuk om je te ontmoeten!

Neem contact op en dan plannen we vrijblijvend een afspraak.

Neem contact op