Recent werk

Een high end identity voor een high end business coach: Ninke van der Leck

Ninke van der Leck is een succesvol bedrijf dat de afgelopen jaren steeds sterker en aanweziger is geworden. Het heeft grote successen behaald en een grote groep klanten mogen bedienen.

Deze aanpak werkt tot de dag van vandaag als een trein, maar Ninke mist als ondernemer het intensief samenwerken met ondernemers en het opbouwen van een relatie. Deze behoefte is er ook in de markt. Daarnaast past het merk niet meer voor de volle 100% bij haar eigen ontwikkeling als ondernemer.

2021 is daarom het jaar dat er een omslag plaats zal vinden. Ninke zal alleen nog maar werken met ondernemers die een exclusief programma willen volgen.

Met deze stap naar een exclusiever aanbod mocht het merk daarin mee groeien en dusook meer exclusiviteit uit moeten gaan stralen.

Door een branding traject van A-Z hebben we een heel mooi resultaat neergezet!

  • Merkstrategie

  • Visuele identiteit

  • Contentstrategie

  • Website ontwerp

  • Fotografie concept en aansturing

  • Brand guidelines

Recent werk

Happy Horizon – jouw lijf in balans

We startten dit project met een nieuwe naam.

Esther is hormoontherapeut en levensstijl coach. Haar doelgroep is vrouwen van 35 – 55 die ervaren dat hormonen invloed hebben op hun leven, maar niet weten hoe daar verandering in te brengen. Esther coacht ze op het gebied van voeding, beweging en ademhaling. ⁠

De naam Happy Horizon staat voor een mooie, positieve toekomst. Horizon start met Hor – dit is een knipoog naar hormonen. Omdat hormonen, de overgang en alles wat daar bij hoort nogal een negatieve connotatie heeft voor veel mensen, mocht de naam best luchtig en positief zijn. Oh ja, en Esther woont en werkt vlakbij het strand. Dus dat is een groot thema in haar leven :)⁠

Dit heb ik vertaald naar een creatief, stoer en speels logo met beeldmerk, waarin we letterlijk de horizon zien. Zoals de weg richting de horizon aan zee er altijd eentje is met golven, geldt dit ook voor de fases die je als vrouw doormaakt in je leven. Ups en downs.

  • Naamgeving

  • Visuele identiteit – logo, lettertypes, kleuren

  • Social set

  • Drukwerkbegeleiding

Happy Horizon
Branding Happy Horizon
Recent werk

Een overzichtelijke visuele identiteit:
De Structuurmakers

⁣⁣⁣⁣De Structuurmakers bieden een online programma waarin jij leert meer structuur en overzicht in je leven aan te brengen. Met handige stappenplannen, to do’s en tips. Kimberley en Margriet hebben zelf veel ervaring met het aanbrengen van (financiële) structuur en gaan met De Structuurmakers hun jarenlange kennis delen.

Ik verzorgde voor deze leuke dames de volledige huisstijl, met logo, sublogo, kleurenpalet, beeldbank.

  • Visuele identiteit – logo, sublogo, lettertypes, kleuren

  • Fotoconcept

  • Social media uitingen

  • Ontwerp e-book online programma

Recent werk

Een exclusief merk van A-Z:
Amber Abare

Een project dat bij me past. We schreven een merkstrategie voor modehuis Amber Abare in Amsterdam. In dit complete document staat de kern van het merk beschreven in tekst en beeld.

De strategie hebben we doorvertaald naar een visuele identiteit die past bij de doelgroep. Inclusief logo, lettertype, kleuren, fotografie concept en website.

Ook offline hebben we allerlei uitingen gecreëerd; visitekaartjes, flyers, etalagestickers, kledinghangers en tasjes.

  • Merkstrategie

  • Visuele identiteit

  • Conceptontwikkeling fotografie

  • Social media

  • Brandbook

  • Website design

Recent werk

Prachtige werkplek midden in de stad:

Het | Kantoor

Het | Kantoor in Deventer is een werkplek én community voor ambitieuze vrouwelijke ondernemers die elkaar willen inspireren en verder helpen. En dat in een ruime, stijlvolle, klassieke omgeving met goede koffie, snel internet en alles wat je voor je werkzaamheden nodig hebt.

Voor Het | Kantoor ontwierp ik logo en huisstijl. Samen met Anna van den Breemer bedacht ik het interieurconcept.

  • Visuele identiteit – logo, lettertypes, kleuren
  • Contentstrategie

  • Interieurontwerp

  • Drukwerkbegeleiding

Recent werk

Nóg zo’n mooi project: School of Light

School of Light is een fysieke plek voor jongeren tussen de 16-24 jaar die op zoek zijn naar zichzelf, nieuwe richting, support, zingeving, bewustwording, kracht, meesterschap en leiderschap. Jongeren die uiteindelijk meer verbinding zoeken met zichzelf en anderen.

  • Visuele identiteit – logo, lettertypes, kleuren
  • Fotoconcept

  • Merkstrategie

  • Contentstrategie


Wil je kennismaken en meer weten over mijn werkwijze?

 Leuk om je te ontmoeten!

Neem contact op en dan plannen we vrijblijvend een afspraak.

Neem contact op